mandag 1. desember 2008

Art Pieces ATC utfordringsblogg

Velkommen til Art Pieces, en helt ny utfordringsblogg for dere som lager Artist Trading Cards. Det er utrolig mange flotte ATC`er der ute, laget av dyktige og kreative personer. Vi håper dere blir med på de forskjellige utfordringene som vil bli lagt ut hver uke, og at temaene vil være til inspirasjon og glede. Har du enda ikke laget noen ATC`er, så slipp kreativiteten løs og bli med du også! :)

Den første utfordringen for uke 1 vil bli lagt ut
tirsdag 30.desember.
Til denne første utfordringen vil vi kåre en vinner som mottar en premie.

Bloggen er fremdeles under arbeid, men vil oppdateres jevnlig.

Spre nyheten, og følg med videre! :)

3 kommentarer:

Marie-72 sa...

JA, jeg liker ATC, så denne bloggen havnet i favorittmappa mi.

/Marie-72

Anne Bente sa...

nu har jeg linket på min blog, ved der er mange der laver ATC her i Danmark

Mitt Kreative Krypinn sa...

Åhh, så glad jeg ble at jeg fant denne!!!
Jeg simpelten ELSKER ATC, så dette gleder jeg meg virkelig til :D