mandag 1. desember 2008

Gro Engøy Hadland

Creator and Design Team Member

Click here to visit Gros blog!



Jeg er 36 år og fra Bodø, bosatt på Bryne sammen med mann, to sønner og en vorstehhund. Jeg laget mine første kort i 2003 og har holdt på med kortlaging siden da. Scrapper litt sporadisk men det er kortlager jeg er. Jeg utfolder meg også med Art Journal, og ATC synes jeg er utrolig gøy! Min stil kan variere veldig, i det siste har det vært mye perler og bling, men det kan fort forandre seg.



I am 36 years old, from Bodø (Northern Norway) but live in Bryne (Southern Norway) with my husband, two sons and a dog. I made my first card in 2003 and have made cards ever since. I altso like scrapbooking, I enjoy creating pages in my Art Journal, and I think making ATC`s are a lot of fun. My style in cards may vary a lot. Lately I've had a thing with pearls and shiny adhesives, but that can change quickly.