mandag 1. desember 2008

Lena

Design Team Member


Jeg heter Anna-Lena Nerland, men kalles oftest bare for Lena, jeg er -76 modell, født og oppvokst i Finland. Flyttet til Molde for 11 år siden og fant meg raskt til rette, trives veldig godt med å bo i rosenes og jazzens by! Jeg er gift med Roger og vi har 3 barn, 4:de mann ventet i januar. Vi har også en hund av rasen Rhodesian Ridgeback. Jeg er avdelingssykepleier ved kirurgisk poliklinikk, Molde Sjukehus, trives godt med det selv om hverdagen av og til blir hektisk! Jeg har alltid likt å holde på med tegning, form og farger, enten det har vært på papir, lerret, stoff, leire... u name it!! De siste 3 årene har jeg dog blitt mer og mer hektet på kortlaging og scrapping, og bruker store deler av fritiden min ved scrappepulten.

Ingen kommentarer: