onsdag 25. februar 2009

Utfordring #9 2009 - Challenge #9 2009

Velkommen til en ny utfordring på Art Pieces. Først vil vi takke for alle de utrolig flotte og kreative bidragene til tema sort/hvitt bling art piece. Vi har sagt det før og sier det igjen, dere er kjempedyktige. Veldig gøy å se hvor mye forskjellig man kan lage på et så lite kort.

Så videre til ukens tema. Denne uken har vår dyktige DT medlem Anna-Lena funnet tema, og her kan man virkelig drømme seg bort når man lager atc`en. I disse vinterferietider er ukens tema:

Ønskevinterferie

Her vil vi se hvordan og/eller hvor du helst vil tilbringe vinterferien. Er det på fjellet med lange skiturer og hyttekos, er det i byen, eller er det kanskje i sydligere strøk på en solseng med en paraplydrink i hånden? ;-) Vi gleder oss til å se din ønskevinterferie.

---

Welcome to a new challenge here at Art Pieces. First we want to thank you for all the beautiful and creative black/white bling art pieces. It`s so fun to see what you can make on such a small card.

And so over to this weeks challenge. This week our talented DT-member Anna-Lena has decided the theme. These days it`s wintervacation in Norway, and the theme is inspired by that. This weeks theme is:

Wishes for the wintervacation
We want to se how you wish to spend a wintervacation and/or what you want to do. Maybe it`s skiing in the mountains, maybe you just want to be in the city, or maybe you want to be on a sunny and warm place relaxing. :)
Have fun! Looking forward to see all your wishes!


DT`s ATC`s:

Anne Lise:


Lise:



Gry-Heidi:

Anna-Lena:



Gunn Marit:



Beata Ewa:



Premien denne uken er en pakke med tre akrylstempler, sponset av ScrapShop.

This weeks price is three stamps, sponsored by ScrapShop.



15 kommentarer:

Pia sa...

Super flotte DT bidrag. Mit bidrag kan ses
HER

Benedicte sa...

flott oppgave!
her er mitt bidrag

klem fra Benedicte

Gro sa...

Herlig oppgave, og flotte DT-bidrag. Her er min ønskevinterferie.

Mamoth sa...

Min drømme vinterferie er vekk fra all vinteren og snøen og ha noen deilige sommerdager, om det så var på den andre siden av jorkloden. Så her ser du et lite glimt av min drømmedag på sommerferie

Virginia sa...

Wonderful theme.
Mine is Here
Thanks for looking.

Benedicte sa...

Morsom og litt vrien oppgave ;-) En skikkelig utfordring sånn som det skal være :-) Mitt bidrag denne uken finner dere her

Joanna sa...

Litt sein i vendingen denne uken jeg, men jeg har sloss med å få påskeswappen ferdig og avgårde slik at det ikke blir pinseswapp av den. Men HER kommer bidraget for denne uken fra meg ;)

Klem, Joanna

Marianne sa...

Kjekk utfordring dette, og de DT bidragene var jo aldeles skjønne.

MItt bidrag er her

Anette sa...

Kjempeflotte DT-bidrag!!

Her er mitt bidrag
Digital atc denne gangen ;)

Solveig sa...

Nydelige DT-bidrag!

her

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Her er mitt bidrag

Hobbyscrapper sa...

Her er mitt bidrag Gøy oppgåve!

Unknown sa...

her er mitt bidrag

salvie sa...

Litt sent.Men her er mitt bdrag nr 9.
atc#9