tirsdag 24. mars 2009

Utfordring #13 / Challenge #13

Velkommen til den 13. utfordringen hos Art Pieces. Først vil vi vil takke alle som deltar på utfordringene våre. Det er en stor fornøyelse å se på ATC`ene deres, og hvordan dere løser oppgavene. Vi ønsker også nye deltakere velkommen. Husk, at selv om du ikke har vært med på utfordringene her tidligere, eller aldri har laget en ATC før, så er du hjertelig velkommen! :) Bli med, lag ATC!

Så, over til utfordring #13. Denne uken vil vi at du skal leke deg med swirls og glitter. I tillegg ønsker vi gjerne å se bruk av embossing på ATC`en din. Bruk av embossing er ikke et must men en "bonusoppgave", og det gir en aldri så liten stjerne i boka hvis du også får det med på bidraget ditt. Ukens tema er:
Swirls og glitter (og embossing)

Her er det bare å leke seg ivei med swirls, glitter og embossing hvis du har det. Vi gleder oss masse til å se hvordan dere løser utfordring #13! :)

Welcome to challenge #13! First we would like to say thank you to all of you who are joining us here at Art Pieces. It`s a pleasure to see all your lovley ATC`s and how you solve our challenges. We also want to welcome new participants. Remember, even if you don`t have joined Art Pieces before, or even if you dont`t have made an ATC before, you are welcome to join our challenges! :)

Now, over to challenge #13. This week we want you to be creative with swirls and glitter! In addition, we would like to see you use embossing on your ATC, but you dont`t have to. Allthough, if you also use embossing on your contribution, it`s "kudos" for you. This weeks theme is:
Swirls and glitter (and embossing)

Have fun making your ATC. Can`t wait to see it! :-D

UTFORDRINGEN ER SPONSET AV/THE CHALLENGE IS SPONSORED BY:


Crop Stop


Ukens premie er et gavekort på $ 10.00 hos CropSTOP.com.
This weeks price is a $ 10.00 gift certificate from CropSTOP.com. Take a look at this great shop!

Her er ukens DT-bidrag/Here are this weeks DT ATC`s:


20 kommentarer:

Gayle Page-Robak sa...

Gayle's Art

Sunny79 sa...

Great DT works !

See my ATC here.

Greetings from GErmany by MArina.

Anonym sa...

Hi,
here's my entry
tekst her
thanks for looking
sema

Pia sa...

Så nydelige DT bidrag. Mit ATC kort kan ses
HER

salvie sa...

Veldig flotte DT bidrag :) og en flott utfordring denna uka!
Her er mitt bidrag.

Rika sa...

Hello all,
this is my first entry here.

My ATC is on my blog

Benedicte sa...

her kommer mitt bidrag

klem fra Benedicte

Joanna sa...

Wow nydelige bidrag fra DT.
Her kommer Mitt bidrag for denne uken :)

Klemz, Joanna

Gro sa...

<+a href="http://groshobby.blogspot.com/2009/03/art-pieces-13.html">Her<+/a+> er min swirl/glitter ATC.

Unknown sa...

Flott og spenande utfordring!

her er mitt bidrag!

Crafting Queen sa...

Hello and thanks to Gro for leaving a message on my blog telling me about this challenge. I hope you like my entry Mine is here

Solveig sa...

Så mange flotte DT-bidrag!

Her kommer mitt
Ha ei fin helg!

bidrag

Hege sa...

her kommer mitt bidrag til #13. Ønske om sommar!!

Stef H sa...

I just found your site this morning and it's sure to be one of my favorites as I just love ATC's! And what beautiful creations the DT did! Can I compete with this????? Yes. I can!

Here's mine!

P.S. I'm from Illinois, USA

Anette sa...

Det ble maaaange bidrag fra meg denne gangen :) Hele 12 atc'er :) Du finner dem her

Mamoth sa...

Her er mitt bidrag
i siste liten igjen. Håper på litt bedre tid neste uke!

Susie sa...

Here is my first go at an ATC. Thank you for looking.
here's mine

Hobbyscrapper sa...

Det var enda nokre minutt att... her er mitt bidrag

Marianne sa...

Denne utfordringen måtte jeg bare ta: og mitt bidrag er her

Benedicte sa...

Fristen var riktignok for lenge siden, men nå er bidraget i det minste laget og lagt ut i bloggen :-) Det gjenstår bare å legge det ut på forumet også ;-)