tirsdag 22. desember 2009

The last 2009 challenge: Utfordring #52 / Challenge #52

Så var kortstokken snart komplett. Vi har kommet til utfordring #52!
Julen en veldig snart her og vi takker så mye for flotte jule ATC`er. Vi avslutter kortstokken nesten slik vi begynte, med tema

GODT NYTTÅR

The 2009 deck of cards is almost complete. Welcome to challenge #52!
In a few days it it christmas, and we thank you for the lovley christmas ATC`s. This challenge is a bit like the first one, and the theme is:

HAPPY NEW YEAR

We want to thank all of you for joining us at Art Pieces. You are all so talented and creative. We wish you a greate and creative christmas and a happy new year. Information about Art Pieces in 2010 is coming soon. :)

Here are DT`s New Year:

Lise:

Anne C:


Anne Lise:

Gry-Heidi:


Premien er en liten overraskelse fra oss. :)
The prize is a little suprise from us. :)

MERRY CHRISTMAS AND A HAPPY NEW YEAR!!

14 kommentarer:

Gayle Page-Robak sa...

Your Happy New Year designs are gorgeous!! Beautifully created.
My contribution to your challenge:
Gayle ATC

peggy gatto sa...

http://wwwpeggysamusement.blogspot.com/2009/12/art-pieces-52-happy-new-year.html

I am so glad I discovered your wonderful challenge blog!!!! I am looking forward to new fun in 2010!
Wishing you all the very best!!!!!!

Pia sa...

Flotte DT bidrag. Tak for nogle rigtig flotte udfordringer, sjovt at være med.Mine 2 sidste bidrag 51 og 52 kan ses
HER

Ønsker jer alle en rigtig glædelig jul og et godt og kreativt nytår.
knus Pia

Gro sa...

Da er min kortstokk for 2009 komplett. Godt Nyttår til dere alle sammen.

Klem :o)

Madeleine sa...

jeg ble faktisk ferdig jeg også! Her er mine to siste :)

Fortsatt god jul og godt nyttår til dere alle :)

Anette sa...

Jeg har nå vært med på alle utfordringene deres, så da må jeg jo også bidra på årets siste :)

Her er bidraget ;)

Benedicte sa...

Her kommer de siste fra meg.
riktigt godt nyttår

Lenas kort sa...

Jeg vil med dette bidraget få ønske dere alle ett godt nytt år :-)

Jeanette sa...

Happy New Year. My entry is on my blog.

http://jeanette-h20creations.blogspot.com/2009/12/few-small-things.html

Unknown sa...

Godt Nyttår!

her er mitt bidrag

Rika sa...

Happy New Year!

My ATC is on my blog

Rosie sa...

Happy New Year

here is my ATC

Thanks for looking

Unknown sa...

Eg er ikkje sikker på om fristen har gått ut, men her er den uansett.
her er mitt bidrga

Anonym sa...

Thank you! Your blog post will be advertised on the CraftCrave Scrapbooking Challenges & Competitions search engine today (look for timestamp: [05 Feb 03:37pm GMT]).