mandag 1. desember 2008

Anne Lise



Design Team Member




Jeg heter Anne Lise og er bosatt i en vakker Mjøsbygd. Hvem jeg er? Kone til 1, mamma til 2 og mormor til 3. Lesehest, musikkelsker og en uhelbredelig scrappe-, stempel- og ATC-freak! I ledige stunder (det har jeg egentlig ikke) er jeg hjelpepleier og jeg jobber med funskjonshemmede. Jeg startet med scrapping i 2005, så fikk jeg noen stempler – da ble det noen kort (og flere stempler). Men da jeg oppdaget disse små minisakene som kaltes ATC-er, da var jeg totalt hektet. Og jeg er fortsatt helt facinert av alle de kreative ATC-ene som jeg ser i blader og ute på nettet. Jeg er så heldig å ha mange gode stempel- og scrappevenner i nærheten og vi møtes regelmessig til treff. Det er en sosial aktivitet og jeg har møtt så utrolig mange flotte damer gjennom denne hobbyen.