mandag 1. desember 2008

Beata Ewa

Design Team Member
Visit Beata Ewas blog here!




Jeg heter Beata Ewa, er 45 år, gift og er mor til 3 herlige barn 7, 13 og 18 år. Jeg ble introdusert til denne hobbyen i mai 2005. Vi hadde et kortkurs på jobben og jeg ble "solgt" med det samme. Jeg lagde mest kort til å begynne med, men “repertoaret” ble utvidet etterhvert, så nå koser jeg meg med LOer, ATCer, albumer, diverse Altered Art prosjekter og mye mer. Jeg elsker friske, glade farger. Og jeg liker å stæsje masse! Jeg kan trygt si at jeg er en "maksimalist", opptatt av detaljer.. Og så liker jeg variasjon i ting jeg lager, prøver meg på stadig nye teknikker og stiler. Men jeg må innrømme at jeg er veldig svak for vintage!



My name is Beata Ewa. I am 45 years, married and mother to three lovely children. I was introduced to this hobby in May 2005. We had a card making class at my work and I was addicted at once. I made mostly cards to start with, but the repertoire was expanded by the time, so now I enjoy my time with LO’s, ATC’s, albums, different Altered Art projects, and much more. I love fresh, happy colors. I also love to embellish a lot! I can for sure say that I am a maximalist, focused on details. And I like variations in my work, try new techniques and styles. But I must admit that I am very weak for vintage.