søndag 22. februar 2009

Art Pieces Blog Candy!

Art Pieces har fått over 10.000 treff, og feirer i den forbindelse med en Blog Candy!! :-D

Vår sponsor Cards of Maria har vært så snill og sponset oss med masse flott candy. Stemplene er fra Cards of Marias egen design. Alt dette kan bli ditt!! :-D For å bli med i trekningen må du:

- Lage et innlegg på bloggen din om at Art Pieces har Blog Candy.
- Linke til Art Pieces i blogglisten din.
- Skrive en kommentar til oss i dette innlegget sånn at vi vet at du er med i trekningen , og at vi kan besøke bloggen din :-)

Blog Candyen går til 17.mars!


Our banner for your site

The Art Pieces counter have reached over 10.000 hits, and we are now celebrating with a Blog Candy!! :-D

The Blog Candy is from our kind sponsor Cards of Maria, and the stamps are from Cards of Marias design. All of this can be yours!! All you have to do is:

- Write about Art Pieces Blog Candy in your blog.
- Link to Art Pieces from your blogroll.
- Make a comment in this post, so that we know you are taking part in the blog candy, and so we can visit your blog! :-)

The Blog Candy lasts until March 17.

44 kommentarer:

Anette sa...

For en flott bloggcandy!! Denne må jeg bare være med på!!

Har laget et innlegg i bloggen min, og har leeenge hatt deres logo med link på høyresiden i bloggen min ;)

Benedicte sa...

oppdrag utført!
gratulerer med 10 000 besøkende.
har laget innlegg,+ link i venstre sidemarg!

klem fra Benedicte

Gro sa...

Melder meg til tjeneste med en gang.
Har dere allerede som direktelink og legger inn et innlegg.
Lager et innlegg.

En kjempefin utfordringsblogg, og forumet er også veldig hyggelig.

Klem fra Gro.

salvie sa...

Hei!
klart jeg vil være med på den flotte blogg candyen hos dere.Jeg har dere allerede i blogg lista mi.Og jeg har skrivt et innlegg om candyen på bloggen min. Så nå krysser jeg fingrene i håp om at jeg blir den heldige til å vinne den flotte premien.takk for flotte utfordringer hver uke:)

Benedicte sa...

Klaber't jeg skal være med her!! :-) Link til dere har jeg allerede under utfordringer (og en ekstra for swappene på forumet), og innlegg har jeg skrevet her

Og meldt meg med navn og nummer her har jeg også gjort, så da er jeg vel i mål??

Hobbyscrapper sa...

Gratulerar! Veldig kjekt å følgja denne bloggen med mange spanande utfordringar!

CarinaCina sa...

Tjusigt både med alla besöken och med blog candyn :)

Nu är länk och bild och allt på plats i min blogg :)
http://cina99.bloggagratis.se/2009/02/24/1426008-art-pieces-blog-candy/

Marianne sa...

Grattla med så mange treff !!

Har gitt blog-candyen deres plass på øvre balkong i bloggen min :-), og linka til dere fra oversikten til utfordringsbloggene jeg følger og.

KLem fra Marianne

Joanna sa...

Hurraaaaa og gratulerer jenter:) Ikke bare med en utrolig fin og spennende blog, men også med så mange aktive deltagere.
Blog Cany Alert finner dere på bloggen min til venste i sidebaren.Det kommer jo mange linker på norsk, så jeg tok den på engelsk hehe.

Klem, Joanna

Lena Katrine sa...

Så gøy - Gratulerer!
Flott candy også - jeg har laget et innlegg i bloggen min, som dere kan se her!
Link til bloggen er lagt til for lengst ;o)

Татьяна Шаргородская sa...

Hello! What's a candy! I've made a post about it in my blog: http://scrapmooooon.blogspot.com/2009/02/art-pieces-blog-candy-17.html. Thanks for a chance to win!

Tanya

Marie-72 sa...

Gratulerer så mye med 10.000 treff!
Jeg har hatt deres logo med direktelink i margen min leeenge :-D

Nå har jeg skrivit et innlegg om candyen.

Lekker candy!

/Marie-72

Merete sa...

Kjempeflott blogcandy:)
Jeg vil være med!
her er innlegget i bloggen min og i bloglista mi ligger dere allerede:)

Grattis med 10 000 besøkende!

Snuppelure sa...

jeg vil veldig gjerne være med i trekningen om denne lekkre candyen :)
har skrevet innlegg i bloggen min og lagt dere til i blogg listen min :)

Mouse40 sa...

Congratulations on 10000 hits!
Great blogcandy! Thanks for the chance to win!
I became a follower and posted a link on my blog

Lillenala sa...

Signerer her ;)Supert scrappesnop!
Har hatt link til dere helt siden oppstarten.

Klem Trine

Eva sa...

Kjempeflott candy! Jeg krysser fingre og tær for at den dumper ned i postkassa mi... Og ATC er nå med i min laaange og stadig voksende bloggliste. ;)

Annelies sa...

Here's my link and I've added you to my blogroll. Thanks for a chance to win! Greetings from Belgium, Annelies

Regina sa...

Congratulations on reaching 10.000 hits! That's awesome!
Thanks for offering up such wonderful blog candy it’s so generous of you! I have linked your candy in my sidebar and now I just have to hope to win!!!!

Shani sa...

thanks you for the chance to win so nice blog candy)))))))))))

link:

http://shaniclover.blogspot.com/2009/02/nice.html

mayzan sa...

tekst her

Da har jeg lagt det inn i min blogg =)

Sosa sa...

Gratulerer med 10 000 besøkende!
Håper å kunne bli med på noen utfordringer etterhvert :)
Dere ligger under oversikten min over "utfordringsblogger" og jeg har laget et innlegg om candyen i bloggen min i dag :)

Mamoth sa...

Heisann, jeg har skrevet om candyen i bloggen min, og har dere på blogglista mi.

Gratulerer med over 10 000 treff!

Enonilol sa...

Gratulerer med masse besøk!
Jeg oppdaget denne bloggen først i dag, og skal følge med videre :)
Har skrevet om candyen i bloggen min

♥ Monica ♥ sa...

Gratulerer med over 10 000 besøkende. En flott blogg! For en flott blogcandy. Innlegg er laget og link med logoen deres ligger på høyre side.
Her er mitt innlegg.

Sissen sa...

Gratulerer! Da har jeg lagt inn info om deres blog candy i menyen min, samt linket dere opp i utfordringslista mi :)

angelmoon sa...

Thanks for a chance to win this candy!!!
http://angelmoon06.blogspot.com/

Hege sa...

Hei.
Oppdaget denne bloggen først i dag, og det blir definitift ikke siste gangen jeg er innom.
Ser dere har hatt mange spennende utfordringer, og vet det blir flere.
Benytter anledningen til å slenge meg med på candyen.
Har skrevet og linket til candyen i bloggen min.

roterommet sa...

Flott blogcandy. Jeg er med.
http://minkreativehule.blogspot.com/2009/03/blog-candy.html

Anonym sa...

Gratulerer med 10 000 besøkende.
Klem Sabrina

ScrapFia sa...

Hipp, Hipp, Hurra för Art Pieces och 10.000 besök!
Det lilla paketet såg helt underbart ut, klart man vill vara med och se om man kan ha en chans där ;)
Naturligtvis har jag redan en länk till Er under mina blogglänkar!

Kram från Eva
Inlägg om Art Pieces Blog Candy

cifrovoefoto sa...

Congratulations on 10000 hits!
Thanks for the chance to win!

http://cifrovoefoto.blogspot.com/2009/03/blog-post_8410.html

alenemamma78 sa...

Dette viljeg være med på.

Har laget et innlegg i bloggen min, og lagt til link under blogglista mi.

www.bea780.blogspot.com

NOa sa...

Great candy, thanks!
http://digiscrapbyniona.blogspot.com/2009/03/candy.html

Kari sa...

Gratulerer så mye! Har lagt inn link høyt opp på bloggen min. :-)

А@A sa...

VEry Very Gorgeous Candy
Thank you for the chance
You Blog Candy is HERE

ScrapyCrafts sa...

HI!

You have a lovely blog!

I have your Candy blog in mine
thank you

~Isabell~ sa...

utrolig flott blog candy dere har lagt ut, og veldig kjekt å kunne få sjansen til å vinne=)

~Isabell~ sa...

glemte selvsagt å skrive inn bloggsida mi: http://krimsogkrams.blogspot.com

Anne-Britt sa...

Kjempeflott blog candy. Hadde vært kejkt å vunnet den:) Så flott at dere har fått 10000 besøkende da. Gratulerer.

Malin E sa...

Vilken fin blogg ni har,måste kika runt här lite mer.Jättefin blog candy,har länkat på min blog och även blivit en följare!! Är verkligen ute i sista stund men jag håller mian fingrar ändå.
Hoppas ni får en fin dag!
Kram Malin

AbcHobby.it sa...

great candy!!

hugs from italya
elisabetta

Ann Hedvig sa...

Gratulerer med 10 000 treff!

Ligger en link til bloggen deres i min "Candy JAr"

Ann Hedvig sa...

Glemte å legge inn bloggadressen min ;o)

www.annhedvigs.blogspot.com