tirsdag 17. februar 2009

Utfordring #8 2009 - Challenge #8 2009

Ny tirsdag, ny utfordring på Art Pieces! Denne uken vil vi ganske enkelt se en

Svart/hvit bling Art Piece

Altså en ATC i kun svart og hvitt, og som har bling på seg/steiner og annet som glitrer. (Farge på blinget er valgfritt, som dere ser har DT brukt både svart og sølv.

Så sett i gang og lag et lite svart/hvitt kunstverk! Vi gleder oss til å se resultatene!

---------------------------------------------

New Tuesday, and a new challenge at Art Pieces! This week we simply want to see

A black 'n white Art Piece with bling

Make an ATC only using the colors black and white, and decorate with some shiny stones or something else that shines. (The color of stones you can choose yourself, the design team has used both black and silver "bling".)

So go ahead and make a black and white little Art Piece! We look forward to see the results!!!

DT's ATC's:




Gunn Marit:


Anna Lena:


Anne Lise:


Anne C:



Premien denne uken er sponset av
og er et sett stempler med norske tekster.





Art Pieces har også et FORUM! Les mer om det HER! :)

25 kommentarer:

Flipsi sa...

thank you for invitation. ;-)) here is my entry: http://flipsis-stempelecke.blogspot.com/2009/02/art-pieces-challenge-8.html

Virginia sa...

Wonderful theme.
Mine is Here
Thanks for looking

Sandy sa...

Fantastic theme.
Here is my ATC, thanks for looking.

Bling ATC

Benedicte sa...

flott oppgave
her kommer mitt bidrag

klem fra Benedicte

Pia sa...

Super flotte DT bidrag
Mit bidrag kan ses
HER

Femmy sa...

mine is here

Anonym sa...

Hi,
here's my entry
tekst her
thanks for looking
sema

Anonym sa...

Hi,
here's my entry
here
thanks for looking
sema
i'm commenting again as the direct link showed an errqr

Anonym sa...

hi
i'm sorry i couldn't link properly. please visit my blog to view the atc
http://motivart.wordpress.com/2009/02/17/black-and-white/
TFL
sema
i would be thankful if i could know where i made the mistake in adding the code
thank you

Solveig sa...

min ATC

Nydelige DT- ATC'er!

Elizabeth sa...

Here is my entry.
my ATC.

Anette sa...

Her er mine bidrag

Joanna sa...

Knallfin oppgave denne uken og nydelige DT bidrag :)
Jeg er med her denne uken også ;)

Mamoth sa...

Her er mitt bidrag.

Mitt bidrag

Hilsen Elise

Christine sa...

My entry is on my blog.
Thanks for looking

Benedicte sa...

En morsom og flott oppgave!!
Her er mitt bidrag denne uken

salvie sa...

Hei!
Nokk en gang en flott utfordring fra dere!
mitt bidrag

oheidia sa...

mitt bidrag

Da har jeg fått laget min atc nr 8. Ble litt enkel denne gangen men synes oppgaven var morsomt og så liker jeg sort og hvitt!

Gro sa...

Flotte bidrag fra DT. Her kommer min svart/hvit/bling ATC.

Gladie sa...

Her er min bling. Har litt etterslep på #3-#7, men det kommer det og :)

Unknown sa...

her er mitt bidrag

Marianne sa...

så kjekt at dere fant på denne utfordringen da. Nydelige DT atc'er

min atc er her

Hobbyscrapper sa...

Her kjem mitt bidrag. Bra tema denne gongen òg!

Anonym sa...

Takk for oppgaven. Her er mitt bidrag

Marie-72 sa...

Her er mitt bidrag!